درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 219596 | 20 خرداد 1402 ساعت 17:17

عکس | کنایه یک پرسپولیسی به بمب سپاهانی‌ها

علیرضا اشرف به خرید پیام نیازمند از سوی سپاهان واکنش نشان داد.
عکس | کنایه یک پرسپولیسی به بمب سپاهانی‌ها


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه سپاهان روز گذشته رضایتنامه پیام نیازمند را به صورت قطعی از تیم پورتیموننسه پرتغال دریافت کرد. در این بین رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند سپاهانی‌ها مبلغ یک میلیون یورو معادل 53 میلیارد تومان برای دریافت رضایتنامه این دروازه‌بان ملی‌پوش پرداخت کرده‌اند.

این موضوع واکنش علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس را به دنبال داشت و او با انتشار توئیتی به باشگاه سپاهان کنایه زد.

258 258

منبع: khabaronline-1776129



عکس خوانده نمی‌شود